Deniz Üst.Tğm Recep Tokmak ; Horon Evin de kim? kimdir?

Deniz Üst.Tğm Recep Tokmak

Deniz Üst Teğmen Recep Tokmak
Bugün de yolumuz İstanbul'un bir başka ucuna düştü. Tuzla'da Deniz Harp Okulu'nda Recep Üsteğmenin misafiri olduk. Beni birlik girişinde karşılayarak komutanı olduğu eğitim gemisinde misafir etti. Ufak bir gemi tanıtımı ve gezisi sonrasında horon muhabbeti üzerine sohbet koyulaştı. Horon Evi halkasına dahil olan, yani ailemizden bir üye olan herkesi daha yakından tanımak bizleri hep mutlu etmiştir. Bu muhabbet sayesinde de Recep Beyi daha yakından tanıma fırsatı bulmuş olduk. Ve aslında herkesin ne kadar farklı hikayeleri barındırdığını da bir kez daha görmüş olduk. Recep Bey bir yandan görevine devam ederken bir yandan da Açık Öğretim de Adalet okuyor. Hatta üzerine birde Marmara Üniversitesinde Deniz Hukuku üzerine yüksek lisans yapıyor. 

Bu yoğun tempoda birazcık olsun nefes alabilmek adına da kendisini Horon Evi'ne attığını ifade ediyor. İsterseniz gerisini onun azından okuyalım. "Horon Evi ailesine katılalı henüz çok kısa bir zaman geçmiş olmasına rağmen bu ailenin bir üyesi olmak gerçekten çok huzur verici. Yeni arkadaşlarla tanışmama vesile olan, bana bir halkanın etrafında yan yana omuz omuza olma duygusunu yaşatan ve dahası böyle zamanlarda horon halkasında bulunan herkesin yüzünde tebessüm oluşmasına vesile olan Aclan hocama ve Horon Evi ailesine çok teşekkür ederim. Evet, horon öğrenmek çok zevkli ve bazen benim gibi bir ömür askerlik egitimi almış birisi için bir o kadar da zor olabiliyor. Ancak bu yolda horon öğrenmeyi ben güzel vakit geçirmek ve mutlu olmak adına bir araç olarak görüyorum. Mutlu olduğum sürecede Horon Evi aslında amacına hizmet etmiş demektir. Zaten Aclan hocanın ve ekibinin yoğun ilgisi ve alakası sayesinde horon ögrenememem de pek mümkün gözükmüyor" Bu güzel muhabbeti için Recep ÜstTegmen'e teşekkür ediyor ve Horon Evi ailesinin bir başka üyesini yakından tanımak üzere yollara düşüyoruz..
Yorum Gönder

Popüler Yayınlar